צילום מקלחון חזית

 

מקלחון חזית הוא אולי הפתרון האקולוגי, האסתטי והאדריכלי האיכותי ביותר בישראל למקלחת. במקום לבזבז מים רבים, במקום להתמודד עם בעיית מקום, ניקיונות מייסרים ששוברים את הגב, מקלחון חזית עושה את הכול. במקום האמבטיה של פעם – מקלחון חזית. הוא מעולה להפרדת חללים, לא תופס הרבה מקום, הוא נוח ובטוח ויש תחרות רבה בשוק שמאפשרת הורדת מחירים ומגוון גדול יותר של עיצובים במחירים ידידותיים מאד ללקוחות הישראלים.

מקלחון חזית – האם יש דרך לבחור את המוצר המושלם

מקלחון חזית הוא מוצר מושלם במובן הזה שהוא גם מהודר, יפה ומעוצב ברמה גבוהה, וגם חוסך במקום בצורה מעוררת השתאות. ביחד עם זה, הוא גם מאפשר אווריריות בעיצוב בגלל שכמעט כולו שקוף, והוא גם חוסך הרבה מאד באנרגיה, מים ושומר על הסביבה. נשמע מושלם? אכן זה כך! מקלחון חזית הוא מוצר מושלם, שמיוצר בישראל על פי הזמנה, או על פי הסטנדרט, וגם מיובא ממדינות רבות בעולם במחירים זולים יותר, בראשן סין. הבחירה היא כולה שלכם.

כדי לדעת איך לבחור את המוצר המושלם, בוודאי תהיתם מה ההבדל בין מקלחון חזית לבן דודו הפינתי. בעצם ההבדל המרכזי הוא לא בצורה, אלא בכמות הקירות אליהם המוצר נצמד ועליהם הוא נשען. פינתי עושה שימוש רק בשני לוחות זכוכית, כי מה שסוגר אותו הם שני הקירות הניצבים מול הפינה. חזיתי לעומת זאת עושה שימוש בשלושה קירות זכוכית, כי יש לו רק קיר אחורי שסוגר אותו. מה שיקבע מה עדיף הוא רק החלל, גודלו וכמה הוא עמוס, ומה התקציב שלכם. חדר מלבני לדוגמה, אם נשתמש באחד הקירות ובפינה הסמוכה אליו יהיה לנו מקלחון חזית. אם נשתמש בצד השני של הקיר, עם הקיר האנכי, יהיה לנו מקלחון פינתי. מי שיקבע זה אתם, כמובן, ביחד עם עצת אדריכל או המעצב שלכם.

מקלחון חזית – מיקום אידאלי

הכי טוב למקום מקלחון חזית מותקן על גבי קיר, לרוב בשקע שמיועד לזה, או בין שני חצאי קירות מתאימים. זה מייצר אפיון משמעותי מאד בעבור מקלחון חזית: מקלחון חזית חוסך קצת פחות מקום מאשר הפינתי. הוא גם גדול יותר באופן פוטנציאלי, יותר מ-80 סמ"ר / 2.30 גובה. הוא גם בולט יותר מבחינה עיצובית מאשר הפינתי. ההפרדה בין מקום הרחצה והחלל הרבה יותר משמעותית ובולטת מאשר מקלחון פינתי. אם זה מתאים לכם, שיחקתם אותה! חווית משתמש אחרת לגמרי.

האם יש הבדל או דברים לקחת בחשבון בנוסף

כן, יש שני דברים משמעותיים לקחת בחשבון, שלא ממש קשורים לאם מדובר במקלחון חזית או לא. האחד, איזה סוג דלת אתם מתקינים. האם מדובר במקלחות עם דלת כנף רגילה, או דלת הזזה. המשמעות כלכלית, וגם קל יותר לנקות דלת כנף, אבל השאלה היא גם איזה מקום יש לכם בחלל, והאם זה תופס הרבה חלל בצורה מיותרת כשפותחים את הדלת. סוג הדלת. בדרך במקלחון חזית, אין קשר בין צורת הדלת לסוג הפתיחה שלה. בגלל שמדובר במקלחון גדול יחסית, זה פותח אפשרויות להתקין סוגים רבים של דלתות, גם כאלו שיש להם צלע אחת מעוגלת.

לסיכום

אם החלטתם ללכת על מקלחון חזית, אתם רואים שיש לכם הרבה לקחת בחשבון ולשקול. לא מדובר בעבודה פשוטה, אלא בהוצאה רצינית, ובשיקולים אסתטיים, בטיחותיים ומעשיים רבים. חשוב למצוא בעל מקצוע ברמה גבוהה שיסייע לכם בעבודה, אינסטלטור מקצועי שיודע את העבודה, ומבטיח אמינות, אחריות ועבודה מסודרת ובטוחה. אל תתביישו לבקש המלצות ותיקי עבודות מבעלי מקצוע שאתם בוחנים.