עמדות צילום לכל סוגי האירועים

שנת 2020 היא שנה שצריך להפסיק עם עמדות הצילום הישנות לאירועים, לא עוד! אנחנו יודעים לקחת אירועים של מותגים ואירועי חברה לשלב הבא עם מגוון עמדות הצילום שלנו הניתנים למיתוג בהתאמה אישית באופן מלא, תוך כדי שיתוף ברשתות החברתיות.

עמדת צילום

מותגים, סוכניות שיווק, ומפיקי אירועים פשוט עפים על עמדות הצילום השונות שלנו. ניתן להתאים את עמדת הצילום לכל אירוע או שירות יצירתי כזה או אחר על ידי מיתוג כל העמדה. בין אם אתם מתכננים אירוע לחיזוק המותג או לאירוע השקה ארוך טווח ואתם צריכים עמדת צילום קבועה ולא מאוישת שתיתן לכם פתרון שיווק מדליק וטרנדי בנוסח 2020 בין אם זה בשדה תעופה, בחנות שלכם או כל מקום שתרצו, TagBOX יודעת לתת לכם את הפתרון המושלם.

עמדת צילום GIF

GIF בדרך שלך! אנחנו קשובים ללקוחות שלנו ולצרכים ולמסר שאותם הם רוצים להעביר בתמונת הGIF של המותג שלהם, ממסנני צבע מסגרות מונפשות אפקטים ויזואליים וגם אודיו (שמע). אנחנו אפילו ב-Tagbox מפתחים אביזירי צילום דיגיטליים שסורקות את הפנים של המצולם ומלבישות עליו את האביזר צילום שהוא בחר, כמובן שגם כל אביזרי הצילום שלנו יהיו ממותגים לפי האירוע שלכם. אנחנו עושים התאמות מיוחדות לכל GIF אשר מצולם מעמדת הצילום שלנו. האורחים שלכם הולכים להשתגע על זה! וכמובן ישתפו כמו משוגעים את כל התמונות. מתכננים מסיבה גדולה? עמדת הצילום של Tagbox ועוד אטרקציות הצילום לאירועים יכולים בקלות לעשות את העבודה ולהעלות שלב אחד את האירוע שלכם.

מערכת מצלמות Camera Array

אם אתה מחפש משהו יותר חדש מGIF מונפש ומותאם למותג שלך בהתאמה אישית, התאמנו לך מימד נוסף לעולם הGIF-. עמדת הצילום שלנו בעלת מערך של 8 מצלמות מבית Canon אשר יצלמו אותך מ8 זוויות שונות כדי לייצר לך GIF תלת מימד מושלם. זרקו קצת קונפטי, קפצו לאוויר, ועמדת הצילום שלנו בעלת 8 המצלמות תתפוס אתכם ותוציא לכם תמונת תלת מידמד מהסרטים מלאה בצבע! בנוסף ניתן לשלב קיר צילום נוצץ מאחורה שיתאים לכל סוגי האירועים.

עמדת צילום מסך ירוק – Green Screen Booth

תעיף או תשנה צורה לאורחים שלך באמצעות עמדת הצילום שלנו בשילוב עם המסך הירוק "גרין סקרין". לנו ב TagBOX יש מגוון רחב של קירות צילום בצבע הירוק שתתאים במיוחד לאירוע שלך. באמצעות המסך הירוק ניתן לשלב את המוצר או לוגו של המותג ברקע של המצולמים והיד עוד נטויה.

עמדת שינוי צורה

למה לך להיות עצמך כשאתה יכול להיות חד קרן? או סלב? או אל יווני? באמצעות עמדת הצילום שלנו נוכל להפוך את האורחים שלך לכל מה שתרצה או כל דר אחר שאתה יכול לדמיין.

עמדת צילום וידאו

האורחים שלכם הם כוכבי המופע בעמדת צילום הוידאו שלנו. תוך 60 שניות לבד עמדת הוידאו שלנו יוצרים סרטונים מלוטשים ומעוצבים המסונכרנים עם מוזיקה בהתאמה אישית נשלחים ישירות לאורחים שלכם כדי לשתף אותם עם העולם.

תוכן עיניינם

טבעת זהב
אלגנטיות זוהרת: סקירה של טבעות זהב וכסף מותאמות אישית

ברוכים הבאים לעולם של טבעות מותאמות אישית, שבו אלגנטיות פוגשת התאמה אישית. בין אם אתה מעדיף את הפיתוי הנצחי של זהב או את התחכום המלוטש של כסף, הטבעות המותאמות הללו מציעות דרך ייחודית להציג את הסגנון והאינדיבידואליות שלך. במאמר זה, נחקור את הוויכוח בין טבעות זהב וכסף, נדון במאפיינים, היתרונות שלהן ואיזו מתכת עשויה להתאים לך ביותר.

רשימת ההפקה החיונית: מה כל אירוע צריך לצילום מדהים

אחד המרכיבים החשובים ביותר לצילום אירוע מדהים הוא תאורה ותפאורה נכונה. תאורה מתאימה מבטיחה שכל פרט יהיה גלוי ומשפרת את האווירה הכללית של האירוע. קישוטים יכולים למלא תפקיד משמעותי בקביעת מצב הרוח וביצירת רקע מושך חזותית עבור התמונות שלך.

סידור בלונים לאירועים

כשזה מגיע לאירועים, בלונים הם אחד הקישוטים הפופולריים ביותר. סידורם בדרכים יצירתיות ודינמיות הוא המפתח לקיום אירוע מוצלח. בין אם אתם עורכים מסיבת יום הולדת

איך אפשר לצלם נכון אמן חושים?

אמנים בחנו את הרעיון של מה זה אומר להיות אנושי במשך מאות שנים. מופע אמן חושים הוא צורה חדשה של אמנות שמתהווה בעידן הדיגיטלי. בתערוכת