איך לבחור את הספק הנכון לאירוע שלכם?

אירוע מנצח הוא תוצר של שיתוף פעולה בין כל הגורמים המעורבים בהפקה ולכן, בחירת הספקים מהווה תהליך כה חשוב להצלחה.
אפשר לדמות זאת לתהליך הכנת עוגה – אם בוחרים את חומרי הגלם האיכותיים במינון הנכון ויודעים כיצד לבצע את אופן ההכנה (השילוב ביניהם) מקבלים עוגה נהדרת, אבל אם טועים באחד החומרים או בכמות ומפספסים שלב בתהליך – העוגה נהרסת.

אז איך תבחרו את הספקים הנכונים עבור האירוע שלכם? טיפים שיעזרו לכם במשימה.


המלצות שוות זהב
אין ספק שלהמלצה אישית יש השפעה רבה על בחירת ספק, כי יש מישהו שיכול להעיד ממקור ראשון על אופיו, מקצועיותו, אמינותו וביצועיו. אפשר לחפש במנועי חיפוש אחר ביקורות וחוות דעת וכמובן אצל חברים. אבל חשוב לאסוף כך המלצות ומספר מועמדים ועדיין לא לבצע החלטה.
הסיבה לכך היא שצריך לזכור שספק שהיה טוב לחבר שלכם לא בהכרח יתאים לכם מבחינת כימיה, חזון וכדומה. אנחנו אנשים שונים ולכן, לעיתים נבחר ספקים שונים.

לשאול את השאלות הנכונות ולבחור לפי התשובות


חשוב לראיין כל ספק לפני שבוחרים בו על מנת להבין מה הניסיון שלו והאם הוא באמת תואם מבחינת מומחיות למה שאתם מחפשים לאירוע שלכם, איך הוא רואה את האירוע שלכם דרך הפרספקטיבה האישית שלו ומה הוא היה תורם ומציע לאירוע שלכם. השיחה הטלפונית המקדימה והמפגש לתיאום ציפיות היא קריטית. כיוון שיש גם הרבה משקל לכימיה ולהסכמה הדדית בכל הנוגע לתפקוד באירוע. למשל, במקרה של קייטרינג חשוב לוודא שהם משתמשים בחומרי גלם משובחים ושהם אכן יכולים להציע תפריט עשיר תוך התאמה לטעמים שונים ואפילו לספק מענה לרגישויות כמו למשל, רגישות ללקטוז או גלוטן. אם מדובר על תקליטן לחתונה, לבדוק אם הוא תיקלט באירוע בסדר גודל שלכם, מה הפלייליסט שהוא מציע  ואילו עיבודים הוא יכול לספק על מנת לייחד את הפסקול המוסיקלי של האירוע. במקרה של צלם  – מה החזון שלו, האם הוא אוהב לביים תמונות או לצלם תוך כדי תנועה.

הוכחה להצלחה – לראות דוגמאות
כמובן שכדאי מכל ספק לספק ראיות לאיכות וטיב העבודה על מנת לוודא שהתוצאות אכן לשביעות רצונכם. במקרה של צלם בוודאי תעברו על תיק הצילומים על מנת להתרשם מהמגוון ומאיכות הצילום ובמקרה של תקליטן תוכלו לצפות באירועים מצולמים או להגיע פיזית לחזות באירוע בניצוחו. אם מדובר באולם אירועים חשוב להגיע לסיור באירוע ואפילו שניים כדי לחוות איך משתנה האווירה בהתאמה אישית ואיך מתפקד הצוות המקצועי של האולם בזמן אמת. בכל הנושא של קייטרינג תהליך הטעימות המקדים הוא חלק בלתי נפרד מביצוע הבחירה ורצוי להגיע עם מספר טועמים כדי לקבל חוות דעת שונות, כולל ילדים במידה ויהיו אורחים צעירים כי הטעם שלהם מעט שונה מטעם בוגר.

ת לאיכות וטיב העבודה על מנת לוודא שהתוצאות אכן לשביעות רצונכם. במקרה של צלם בוודאי תעברו על תיק הצילומים על מנת להתרשם מהמגוון ומאיכות הצילום ובמקרה של תקליטן תוכלו לצפות באירועים מצולמים או להגיע פיזית לחזות באירוע בניצוחו. אם מדובר באולם אירועים חשוב להגיע לסיור באירוע ואפילו שניים כדי לחוות איך משתנה האווירה בהתאמה אישית ואיך מתפקד הצוות המקצועי של האולם בזמן אמת. בכל הנושא של קייטרינג תהליך הטעימות המקדים הוא חלק בלתי נפרד מביצוע הבחירה ורצוי להגיע עם מספר טועמים כדי לקבל חוות דעת שונות, כולל ילדים במידה ויהיו אורחים צעירים כי הטעם שלהם מעט שונה מטעם בוגר.

תו המחיר – עובדים בגבולות התקציב
לא ניתן להתעלם בתהליך קבלת החלטות בבחירת ספקים מנושא המחיר. כל אחד מתכנן אירוע לפי תקציב מסוים שהוגדר מראש ולכן, מעבר לזמינות הספק במועד האירוע המבוקש, חשוב להבין כמה השירותים שלו יעלו לכם. יש ספקים שמציעים מסלולים שונים כמו למשל, מסלול בסיס ומסלול פרימיום או אקסטרות במחיר נוסף, כך שיהיה לכם מרחב לתמרון וקביעת השירותים השונים על פי התקציב שיש בידכם ותוכלו להחליט כמה להשקיע עד גבול היכולת הכלכלית שלכם.

השקיעו בתהליך בחירת ספקים על מנת שיהיו לכם את המומחים הטובים ביותר בתחום בתהליך הפקת האירוע, שיהיו מעורבים בשדרוג החגיגה ויתרמו מהידע ומהמקצועיות שלהם להצלחה.

תוכן עיניינם

טבעת זהב
אלגנטיות זוהרת: סקירה של טבעות זהב וכסף מותאמות אישית

ברוכים הבאים לעולם של טבעות מותאמות אישית, שבו אלגנטיות פוגשת התאמה אישית. בין אם אתה מעדיף את הפיתוי הנצחי של זהב או את התחכום המלוטש של כסף, הטבעות המותאמות הללו מציעות דרך ייחודית להציג את הסגנון והאינדיבידואליות שלך. במאמר זה, נחקור את הוויכוח בין טבעות זהב וכסף, נדון במאפיינים, היתרונות שלהן ואיזו מתכת עשויה להתאים לך ביותר.

רשימת ההפקה החיונית: מה כל אירוע צריך לצילום מדהים

אחד המרכיבים החשובים ביותר לצילום אירוע מדהים הוא תאורה ותפאורה נכונה. תאורה מתאימה מבטיחה שכל פרט יהיה גלוי ומשפרת את האווירה הכללית של האירוע. קישוטים יכולים למלא תפקיד משמעותי בקביעת מצב הרוח וביצירת רקע מושך חזותית עבור התמונות שלך.

סידור בלונים לאירועים

כשזה מגיע לאירועים, בלונים הם אחד הקישוטים הפופולריים ביותר. סידורם בדרכים יצירתיות ודינמיות הוא המפתח לקיום אירוע מוצלח. בין אם אתם עורכים מסיבת יום הולדת

איך אפשר לצלם נכון אמן חושים?

אמנים בחנו את הרעיון של מה זה אומר להיות אנושי במשך מאות שנים. מופע אמן חושים הוא צורה חדשה של אמנות שמתהווה בעידן הדיגיטלי. בתערוכת